Thursday, October 9, 2008

S.A.H.A.B.A.T

tetibe aku nk tulis psl nie. naper erk? lps aku blk dr beraye, aku terpikir psl bende nie tp xtau cmner nk luahkan. dr sekolah rendah ker sekolah menengah ker kolej ker kerja.. semua org akan lalui bende ni. dan setiap kali tuh kiter akan ader lebih dpt byk kawan. dari 10 orang ke 100 orang ke beribu2 orang. tp cume ader sahabat( yg lebih best utk aku panggil dr kawan) yg kenal kiter luar dalam. susah senang, jatuh bangun.. sahabat yang ponteng kelas sesame, sahabat yg kantol sesame n sahabat yang ader time wedding kiter. the day aku jumpe sahabat2 aku kt uptown / gathering raya tat day, aku rs sgt bertuah dpt sahabat yg sentiasa akan cuba untuk contact each other even sometimes kiter sendiri tak mampu or malas nak buat. byk yang kekadang kiter terlepas pandang tanpa kiter sedari. e.g: bile die nie kawin?, bile downg nie dapat anak?, etc.. aper yang aku harap sahabat2 ( u all know well enuff who u are) dan aku alwiz remember each other even we are so far from each other. i think i am one of the luckiest person in ths world that hv you all as my SAHABAT.

No comments: