Thursday, May 28, 2009

champion league final

around 1.30am, mok call aku. die nk tgk final champion league. dh betting dgn kwn katernyer. dgn muke yg agak monyok, aku mengekor die tgk kt mcd. ( dgn alasan die blanje aku mcd).. aku igtkan xde la org nk tgk pepagi bute khamis nie. rupenye, mak aih, dh mcm stadium pg td. yg pakai barcelona duduk 1 side, yg man utd 1 side.

well, utk nyedapkan keadaan aku sokong man utd, mok of coursela, barcelona (4ever!). br minit ke -10 aku yg bosan sbb eto'o dh score 1. bengapnyer man utd.. ms 2nd half aku x larat nk tahan mate ajak mok blk. br aku nk bgn, siot betul.. messi score lg 1.. herm..

td pagi @8am, mok dtg amik aku dgn muke yg berseri2. suker katernyer.

p/s: damn it. nw aku ngantuk kt opis n aku slh buat report.

2 comments:

Aireen Osman said...

sama...mata aku pon rabak jugak..tapi aku nengok kat rumah....yg best tu...pepagi dengar rumah depan kiri kanan bersorak..ada yg menjerit...huh....tak boleh nak buat ape pon cik li...their defence team mantap...bukan kata man u tak hebat...its just there's no devil to distract the opponent team la..hahahaha...whatever it is..i still loikee the glowy mowy devils :)

makhluk ijau said...

nak gelak gaks.. haha..