Monday, August 17, 2009

waroeng penyet

1st time aku mkn kat sini( the curve d'sara). aku order bakso daging. mok ayam penyet + nasi.. well.. bakso die mmg marvellousla.. menghirup smp kering. anyway gamba makanan nyer dh xder sbb smue dlm perut aku + perut cik mok.. aku smpt amik menu die jek.. tmpt die mmg sentiase ramai smp tmpt duduk aku ngan cik mok bebetul kt dpn pintu restoran tuh.. haha..

sgt segan la gak tp aku bley buat muke selambe lagi lepas en mok cakap" kire kite nie pelaris.. sbb tuh die ksk kite duduk dpn skali"
then aku cakap pd en mok " mau xpelaris, tgk bdn awk jek org dh selera nk mkn kat sini" hahaha.. die ckp aku kong ajar.. xper blum kawin lagi. nnt dh kawin xbley ckp.. derhaka.. hehehe

utk en khairul, mari kiter pegi lagi mg nie.. sy plak belanje..

2 comments:

achik ezam said...

kuang ajor....ahahahahahaha...tapi betol gak...sah2 dia sehat kan mesti leh jd maskot...^^

mizmaleya said...

fav place aku ni. kalau rindu makanan kat beberapa tmpt kat indon yang aku pernah g, aku makan kat sini.

p/s: soda gembira paling sedap aku pernah rasa kat jogja, enjoy tak terkata. haha