Thursday, October 1, 2009

Dua Oktober



Kalau mengikut surat beranak aku lahir tepat jam 3.28pagi di rumah aku sendiri. ya, dlm rumah. menurut kata mama, die tak sempat nak pegi hospital sebab air tuban dah pecah.


Alhamdullilah. Terima Kasih pada Tuhan Yang Esa memberi aku peluang untuk bernafas dan hidup sampai ke hari ini. DIA yang memberi aku peluang lagi untuk aku perbetulkan segala kesilapan selama ini. 28 tahun berlalu. Aku masih lagi seorang anak perempuan yang masih dgn keras kepala + degil (mengikut kata mama). hehe.. Bermacam pengalaman selama 28 tahun aku lalui. Dari sekolah tadika sampai la ke peringkat dah bekerja.


Mama + Arwah Papa + Tok Mak + Arwah Tok Bak : Tidak terucap ucapan terima kasih buat mereka. Banyak pengorbanan untuk aku selama 28 tahun ni. Dari melahirkan ke membesarkan. Tidak boleh dibayar dengan wang ringgit segala jasa mereka. T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H & Sayang semua hingga akhir hayat.
Abang + Kak Ida + Nazirul : Mereka pun banyak membantu dalam segala hal. Dari saat aku bercinta sampai dah nak kahwin pun, mereka masih bersedia mendengar masalah aku. Kalu hujung2 bulan mereka ini jugak la tempat aku memimjam.. :).. Sangat Sayang kalian
Khairul Faizee : Walau aku ketemu dia masa aku berumur 17 tahun, tapi sudah pun menjadi sebahagian dari kehidupan aku. Mendukung ketika aku jatuh bangun, bertahan dengan kedegilan, kemalasan dn bermcm lagi kerenah gile aku, dia tetap ada di sini. Terima kasih kerana banyak bersabar dengan saya. Muahks! *Can't wait for the BIG day, darl. *


Gaban's : Mereka ini aku kenali sejak dari tingkatan 1. Mereka ini juga yang mewarnai kehidupan aku dari dulu sampai bila-bila. Tanpa mereka, mugkin perjalanan hidup aku takkan seceria dan semeriah ini.Mereka jugalah atara insan2 yang banyak memberi pengajaran tentang kehidupan. Love u buddy! U noe who u are!


Untuk mereka, yang mungkin aku tertinggal, kalian takkan aku lupakan. Terima Kasih kerana berada dengan aku ketika susah dan senang.


Ya Tuhan, ampunkan segala dosa2 mereka ini dunia akhirat. Berikanlah mereka kebahagiaan seperti mana mereka memberi kebahagiaan kepada aku.



Amin.




XOXO, Cik Lie

2 comments:

achik ezam said...

aku mcm sedey plak...mcm ucapan artis2 veteran sewaktu majelis anugerah.....hukhukhuk....

ape2 pon semoga panjang umur mureh rejeki n happy foreber...

Qaseh Iman said...

happy bday cik lie..ur bday same as my gal... semoga panjang umur dan murah rezeki...